10 November 2008

UNESCO's World Heritage Sites - Entrance Fees

Above are some of the World Heritage Sites and their respective entrance fees. The Renminbi conversion to USD is based on the exchange rate on 10/11/2008.

I will blog about the humiliating experience I had at Borobudur.

4 comments:

Urang Awak said...

Salam Akhi,

peristiwa memalukan ape yang awak dah alami ker?

Maaf ya mas kalo ada yang mengecewakan (pernah ke jogja dan borobudur juga, sama kawan ler tapi dah lama jer, jadi dah agak2 lupe ler)

gadhogadho said...

Urang awak - hehe.. ramai temen2 org malaysia di sana ya? bahasanya juga udah kayak bahasa malaysia.

anyway.. i will blog abt the small incident di borobudur later.

not ur fault. dont hv to apologise... hehe.

i know i who said...

urang awak ... macam bahasa mak aku selalu guna bila balik ulu yam

syarliz said...

ko dah ke sana ke? jgn lupa citer pengalaman ko tu. Aku pun ada pengalaman masa beli ticket kat borobudur tu.....waduhhhh aku kena jadi neng indon plak dah sebab nak dapat ticket murah..,muahahaha